2009/05/01

Resultat och andra funderingar

Har inte hänt något med vikten denna veckan. Tråkigt. Har iof inte varit så aktiv. Har inte tränat något och inte heller kommit ut och gått. Känns lite tråkigt att ställa sig inne när det är så bra väder men sen samtidigt är det bara en jäkligt dålig ursäkt. Men det har faktiskt varit mycket på kvällarna också. Är lite svårt att komma iväg när man har småbarn. Nu nästa vecka jobbar jag kväll måndag och tisdag och då blir det inget. Åh jag måste skärpa mig. Vill verkligen inte ramla tillbaka i gamla vanor igen. Det har ju känts så himla bra och lätt. Det är bud på att jag nog måste införa matdagboken igen fastern jag tycker den är tråkig. Lättare för er att skälla på mig om jag inte är duktig. Så då var det bestämt då. Matdagboken är tillbaka from idag. Provar ändå att ha den här på denna sidan.
Vikt: -0kg Totalt -12,3 kg

Uppdatering 1/5
Nästa uppdatering 7/5

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails