2009/05/18

Dagens sexspalt;-)

Har funderat på detta med vad jag ska bli när jag blir stor.
Man kanske skulle bli sexolog. Tänk att få jobba med ett av favoritämnena i livet.
Men det är klar att många av dessa frågor som finns i diverse spalter behöver man inte vara någon sexolog för att kunna svara på.

Han vill ligga med mig vad ska jag göra?
Äh, ja vill du själv så löp linan ut och njut. Vill du inte så låt bli.

Kan jag bli gravid efter att sugit av honom?
Äh, är han superman eller någon annan superhjälte med superspermier så är risken stor eftersom spermierna kommer klara färden genom mage och tarmer och sedan borra sig igenom till din livmoder och på detta sätt befrukta dig. Är han en vanlig jordlig man så är svaret nej.

Mitt ena bröst är större än det andra vad kan jag göra?
Äh, prova att ta det lilla bröstet och varje kväll göra mjölkrörelse fast 10 gånger hårdare så kanske du kan få det någon mm större. Om inget annat blir det längre och då kommer det snart ifatt det andra. Vill du inte plåga dig och riskera att bara få ett taxöra kan du få tag på en bra bh som pushar båda.

Jag har för lite och är rädd att jag inte kan tillfredställa min kvinna. Vad göra?
Äh, du kan alltid göra en piercing i ollonet och varje kväll fästa diverse tyngder i den. Stetcha. Efter att ha övat tillräckligt länge borde den ha blivit några mm längre. Vill du inte plåga dig och riskera avslitna svällkroppar och kanske aldrig få stånd igen kan du alltid försöka tillfredställa din kvinna till en börja med med fingrar och mun. Pratar du om pekfingerstorlek är du helt hjälplös.

Nja, sexolog är nog inget för mig iaf. Jag får hålla mig till att enbart praktisera på fritiden. Eller ni tror kanske att det finns någon som skulle anställa mig;-)?

2 kommentarer:

Jonas sa...

Ny omgång... gå in här om du vill bli veckans blogg, du har chansen att synas i en vecka för tusentals besökare hos mig… http://jonashsvensson.se/2009/05/17/anmal-dig-till-veckans-blogg/

Västgötskan sa...

Ha ha! Klockrent!

Glöm inte den klassiska frågan: "Om jag onanerar flera gånger om dagen, kan mina spermier ta slut då?"

:-D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails