2009/05/12

En LITEN promenad bara;-)

Någon som hörde mig igår säga att jag skulle ta det lungt idag och inte ta en promenad?
Det gick inte så bra. Kände ändå att jag ville ut en liten runda. Blev inte så långt som dom senaste dagarna men det är ändå skönt. Va fasen, det låter nästan som om jag börjar bli beroende;-).

Tips på mellanmål/kvällsmål
Keso
Rivet äpple
Kanel
Det är supergott. Och är man lite sugen på något så känns det lite lyxigare än att bara ta ett äpple. Prova vet jag:-)

Min dag
8.30 1 skål yoghurt m. honung & musli, 1 rågmacka m. ost, kaffe m. mjölk
12.00 1/2 fiberfralla m. lite räkost, 1 allevobar, kaffe m. mjölk
16 .30 1 liten bit ugnsfalu, 1 klick potatismos, tomater, limgon
20.00 Keso, rivet äpple, kanel
  • 40 min rask promenad

Nu är det väl dags att bänka sig framför tv:n och se om sverige går vidare i melodifestivalen. Jag tycker verken om låten eller Marlena men naturligtvis vill jag att vi går till final. Tycker faktiskt att låten är vedervärdig. Men för en gång skull så hoppas jag att majoriteten INTE tycker som jag;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails