2009/05/13

Matdagbok

Godkväll:-D
Här blir bara en snabb redovisning idag.
Min dag
8.30 1 skål yoghurt m. honung & musli, 1 rågmacka m. ost, kaffe m. mjölk
12.30 Pasta, creme fraishsås m. bacon, vitlök & majs
14.00 1 apelsin
16.30 Potatismos, ugnsfalu m. tomat & lök, lingon
19.30 1 modifast bar, 1 banan

Har känt mig lite snurrig ikväll så jag tog både ett litet bar och banan. Blev inte bättre just då men nu känns det bättre iaf. Har jobbat och sett till att jag inte gjort något hastigt. Dags att sova, läsa några sidor bara;-). Ska sitta med semesterschema hela dagen imorgon så jag kommer vara helt slut i huvudet när jag kommer hem
Natti, natti

1 kommentar:

Jonas sa...

Grattis!! Din blogg har blivit en av de tio nominerade till "Veckans Blogg" på Jonas H Svensson.se

Besök http://jonashsvensson.se/2009/05/14/rosta-fram-veckans-blogg och följ instruktionen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails