2009/05/10

Rensa bland vagnarna?

Jag glömde att säga att vi fick hem vagnen till Lilly idag. Den är jättefin och otroligt lätt. Kommer vara en fröjd att köra med den. Det är en Brio Racer. Såg faktiskt inte förren vi lastade ur den ur bilen att det inte är lufthjul men dom är ändå mjuka. Hmm, förstår någon vad jag menar. Bra att det inte var luft för nu slipper man få punktering iaf.
Tror det är dags att rensa garaget på vagnar nu. Står 4 stycken där. Vet inte riktigt om vi ska sälja Carenan vi har eller om vi ska ha den i reserv. Får fundera lite på det.
Nej mina vänner jag tror det är dags att krama kudden. Jobb imorgon också och sen är jag ledig på tisdag. Vem kan man hälsa på då;-).

Jag tror nästan min besöksräknare har fått lite spel. Vad roligt med många besökare.
Välkomna alla nya, och gamla naturligtvis:-)

1 kommentar:

Barnens Hjältar sa...

Tack tack.. Vad kul med ny vagn :-)
Sov så gott då...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails