2009/05/29

Resultat

Jag han inte skriva in mina resultat igår så jag får göra det nu.
Det var både vägning och mätning igår. Som befarat visade vågen på plus. Tråkigt men jag visste ju om det eftersom jag inte varit riktigt duktig. Dessa dagar när Lilly har varit sjuk har inte heller varit tipp topp eftersom jag ätit lite annat för att få henne att äta. Jag kommer igen när det är som vanligt i hemmet igen.

Vikt: +0,2kg Totalt -13,9 kg

Förändrin sedan 23/4
Bröst: - 1 cm Totalt -10 cm
Under bröst: -1 cm Totalt -11 cm
Midja: -1,5 cm Totalt -14 cm
Höft: -1,5 cm Totalt -12,5 cm
Stuss: -1 cm Totalt -12 cm
Lår uppe: - 0,5 cm Totalt -7,5 cm
Lår nere: -1 cm Totalt - 8 cm
Arm: -05 cm Totalt -4 cm

Uppdaterat 28/5
Ny uppdatering 25/6

1 kommentar:

Johan sa...

Tänk så att det är bättre att kanske lagt på sig något hekto. Det bajsar du ändå ut senare. Tänk inte på de två hektona, följ måttbandet, du har ju ändå minskat i cm. :) POSITIV! POSITIV! POSITIV!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails