2009/05/07

Resultat:-)

Vägningsdag idag. Har varit nervös, som alltid, när jag ska väga mig. Det har gått skitbra denna veckan och jag är så glad:-D. Men sen är det första riktigta veckan som jag har haft på några veckor också. Maten har varit bra och jag har kommit ut på några rundor. Nu blir man riktigt peppad för kommande tid. Jag klarade inte riktigt komma under tresiffrigt men det är otroligt nära nu. Jag borde klara det till nästa vecka om jag är lika duktig som denna. Och det ska jag naturligtvis vara. Och som jag sa förra gången så kommer jag bara att mäta en gång i månaden, sista vägningen i månaden blir det på.

Vikt: -0,9 kg Totalt -13,2 kg

Uppdatering 7/5
Nästa uppdatering 14/5

2 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Vad duktig du är..Bra kämpat!! =)

älskadebarn sa...

Tack för din kommentar på min blogg. Blev glad. Puckon finns det tydligen gömnda lite var stanns,

Grattis till din viktminskning!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails