2009/05/04

VA?

Rickard berättade innan ikväll om deras middag.
Han hade köpt grillad kyckling och franskbröd. Han bad Molly duka och ta fram smör och ost. Hon hade kommit med smör och salami. Rickard frågade henne varför hon inte tog osten.
- Jag tycker inte om ost
-VA hade han svarat
-Nej efter frukosten tycker jag inte om ost
Och detta kommer från en av tjejerna i denna familjen som gör av med ca 1 kg ost i veckan. Ost är i princip det ända pålägg som går här. Fråga mig inte vad hon fått det ifrån. Hon hade ätit salami på sin macka ikväll. Ska bli spännande och se om hon vill ha ost till frukost imorgon:-).
Man kan tappa hakan för mindre ibland;-)

1 kommentar:

Barnens Hjältar sa...

Tack, gulligt sagt!
Jag skall vara rädd om mig ..
Hoppas du haft en fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails