2009/05/19

♥Gullunge♥

Lilly kom på något nytt ikväll vid midda´n.
Hon satt fingrarna i öronen. Hon såg väldigt fundersam ut när hon gjorde detta. När vi sen pratade med henne skrattade hon så hon höll på att skikna. Hon tyckte säkert vi lät roligt, mer än vi brukar då kanske;-). Hon skratte sen lika mycket när hon själv lät.
♥Gullunge♥

Nu ska jag snart iväg på föräldramöte och sen ska jag nog köra ner till stan och handla lite. Beror lite på hur långt mötet blir.
Tycker redan jag känner mig trött i huvudet. Lilly hade ganska svårt att komma till ro igår och hon har vaknat av att hon hostat i natt också. Jag har sen suttit med semesterschemat nästan hela dagen och det gör vem som helst trött. Men nu är vi snart färdiga. L skulle sitta en stund till när jag slutade och sen ska jag finslipa det sista på fredag och måtte dom vara färdiga sen.
Måste gå men hörs säkert en stund senare. Tjingeling:-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails