2009/05/25

Fasen också

Fasen också.
Jag insåg igår att mina fina tutts börjar försvinna. Det börjar bli himla mycket luft i bh:n jag köpte på Ullared. Och detta var för ca 4 veckor sedan:-o.
Började fundera på om jag har någon ventil på sidan av tuttarna som läcker eller något. Ligger kanske och pyser nattetid, vad vet jag.
Men det är kanske så att viktminskning, en analkande 33-årsdag och två barn har börjat visa sitt rätta jag nu.
Saggande tuttar:-(.
Varför kan det inte bara vara så genialiskt att man kan bestämma var fettet ska försvinna ifrån. Jag tar 10kg på magen, 5kg på rumpa, 5kg på låren men jag låter tuttarna vara;-). Önsketänkande kanske.
Men jag har hört ryktas om bh:ar med vaddering som en ev. räddning för kvinnor med små bröst;-). Dags att kolla kanske.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails