2009/05/08

Prisa Tupperware ;-)

Jag behöver verkligen gå igenom mitt tupperwareskåp, igen. Jag gör iordning det och kollar vad som används och vad som kan ställas ner eftersom det bara används ibland. Sen dom sakerna som bara används ibland hamnar sen återigen i skåpet. Sen har jag dessutom tupperware i alla andra skåp också. Lite här och lite där. Men det är klart, jag får ju faktiskt inte in mer i mitt stora skåp.
Vissa av behållarna har dessutom bara blivit ståendes. Mycket för att dom hamnat i ett skåp som man inte är så mycket i. Kom att tänka på alla mina fridgesmart, som gör att grönsaker håller bättre, när jag återigen fick slänga morötter. Det är faktiskt dags att plocka fram dom så jag slipper köpa morötter en gång i veckan för att dom blivit siggiga. Dessa 4 är bara hälften av vad jag har. Har fler storlekar. Dom är jättebra och grönsaker håller verkligen längre i dom. Dom små vita "ögonen" som man har öppna eller stängda ligger i mitt stora skåp. Dags att bli lite ekonomisk;-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails