2009/05/14

Blågrå moln

Tittade på himlen och den såg inte så mörk ut så jag bestämde mig för att ta en lång runda idag. Hade mätt den ena rundan som jag inte gått ännu. 8,5 km var den och det var den som kändes lockande idag.
Lockande ända tills jag kom upp i backen och dom mörka molnen började torna upp sig runt mig. Mörka blågrå moln som mycket väl hade kunnat komma med åska. Hemsk tanke att vara ute då.
Så jag gick en liten runda uppe på backen och ner på slingan. Hela tiden med molnen jagande efter mig.
Kom upp på trappan så började det blåsa och så kom det några regnstänk. Inget mer.
Men raskt gick det idag iaf.

Min dag:
6.00 1 skål yoghurt m. honung & musli, 1 rågmacka m. ost, kaffe m. mjölk
10.30 Pasta, creme fraichsås m. bacon, vitlök & majs, kaffe m. mjölk
14.00 1 äpple, kaffe m. mjölk
16.30 Spagetti, köttfärssås
20.00 2 knäckemackor m. ost, 1 apelsin
  • 50 min rask promenad

Och tro det eller ej så kändes det bättre i min tå när jag gick idag. Kände av den lite men långt ifrån hur det varit de senaste dagarna. Får hoppas att plåstret hjälper så jag får bort det till slut. Håller tummarna:-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails