2009/05/04

Ont i magen:-(

Jag har så jäkla ont i magen ikväll. Skulle ha jobbat till 22 men fick fråga min kollega om hon kunde fortsätta och jag kunde kompa nu vid 20. Det kunde hon som tur var. Vet inte riktigt hur jag ska säga att jag har ont. Påminner lite om när man är jättehungrig. Får hoppas att det går över till imorgon för jag jobbar kväll då med. Har precis ätit 2 knäckemackor och druckit en kopp te med honung. Känns tyvärr inte ett dugg bättre. Nu ska jag kura ihop mig på soffan och vänta på att csi ska börja. Ska försöka hitta vetekudde först och värma den.
Får väl passa på att får in maten när jag ändå sitter här. Blir bara snabbt idag.
Min dag:
8.30 1 skål yoghurt m. honung & musli, 1 rågmacka m. ost, kaffe m. mjölk
10.30 Kaffe m. mjölk
12.00 2 potatisplättar, 5 körsbärstomater, bacon
14.00 1 appelsin
16.30 Texmex paj, pizzasallad
20.00 2 knäckemackor m. ost, te m. honung & mjölk

Krya på mig;-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails