2009/05/14

Har jag något hår kvar;-)

Usch, jag tappar så mycket hår nu.
Förvånande att jag har hår kvar på huvudet. Tycker jag tömmer borsten på en tuss hår varje gång jag borstat mig.
Min frissa sa att för det mesta kunde man gå 2 månader tillbaka och se om det var något speciellt som hänt då. Detta resulterade ofta i ökat håravfall.
Jag har tänkt och tänkt men inte kommit på något som hänt. Det kanske är så enkelt att det bara är vinterpälsen som håller på att ramla av nu då;-).
Behöver verkligen bli färdig att beställa tid att klippa mig för min tråkiga tofs blir bara tunnare och tunnare. Och inte är den tjock från början heller.
Och jag som nästan precis har fått tillbaka underluggen efter att väntat Lilly. Det har tagit tid.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails