2009/05/03

Matsedel v. 19

Måndag Lunch:Rester, potatisplättar
Middag: Rickards suprise (jag jobbar)
Tisdag Lunch: Rester
Middag: Chili con carne, tomat
Onsdag Lunch: Rester
Middag: Kokt fisk, ägg- och persiljesås, potatis, ärtor
Torsdag Lunch: Rester
Middag: Korvgryta, knäckemacka
Fredag Lunch: Rester
Middag: Hemmagjord kebabtallrik m. klyftpotatis & sallad, vitlökssås
Lördag Lunch: Makrillmacka, sallad
Middag: Kyckling m. ungsrostade grönsaker
Söndag Lunch: Komfirmation
Middag: Köttfärslimpa, sås, potatis, grönsaker, inl. gurka

Nu har vi något att gå efter nästa vecka iaf. Se hur långt den följs för det brukar alltid bli någon ändring. Köttfärslimpan har jag haft med på några listor nu för den har blivit överhoppad. Får se om det lyckas på söndag. Jag jobbar dessutom helgen också så vi får se hur maten blir då. Brukar vara ganska trött.
Smaklig spis:-)

6 kommentarer:

cleanlivingbymed sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har! Hur gör man för att få en sån fin blogg?

Bra, nu behöver jag inte tänka mer på maten den här veckan =)

Kram

cleanlivingbymed sa...

Tack =)

Barnens Hjältar sa...

Nja, soffan är väl inte skitfin men den är HEL :P
Hade en skinnsoffa innan men var tvungen att ha filtar för sitsen hade spruckit igenom..

marie sa...

Bra med matlista!
Det brukar jag oxå tänka att vi ska göra men kommer sällan längre än till tanken...
Tack för mat tips!
Fin blogg!
www.mariekjeulf.blogg.se

Caroline sa...

Så ambitiös som att skriva matlista tänker jag ofta att jag ska vara, men det blir aldrig av. Ska nog göra ett försök ändå, det är ju faktiskt väldigt smidigt. Tack för inspirationen :)

Katja sa...

Mums =) Hihi.. jättefin blogg och grattis till din viktminskning =) Gå gärna in på min blogg och rösta på ett fotobidrag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails