2009/05/17

Jaha...

Var iväg igår på melodifestival-fest hos M & P.
Vi började med att grilla och P hade gjort så många goda tillbehör. Olika sorters bröd, olika sallader, olika såser och potatisgratäng. Det var så jäkla gott. Märkte fort att jag inte orkar äta så mycket utan blev mätt ganska fort. Och jag slutade dessutom äta då också så jag tryckte inte i mig mer bara för att det var gott. Gud vad duktig jag är;-). Drack 3 slabbedank på hela kvällen så jag var inte ens lite berusad.
Ja man kan väl säga att det gick inte bra för sverige igår. Jag hade tippat på en 18:e plats men tom det var lite önsketänkande visade det sig. 21:e plats blev det:-o.
Får väl säga grattis till Norge.
Gick hem efter att det var slut. Inga satt hos barnen.
I morse till frukosten satt vi och pratade om i gårkväll. Farmor hade sagt till Molly att lägga vi 21. Kommentaren i morse blev:
-Farmor är hård. Hon har blivit en mamma.
Lite osäker hur jag skulle tolka det;-). Skulle jag vara hård då kanske.

Måste sätta mig och göra matsedel idag också. Men nu vet jag ju vad som finns i frysen så jag hoppas det blir lättare då. Hmm, funderar lite...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails