2009/05/23

Vira Blåtira

Vi var iväg hela dagen igår. Var och hjälpte Inga med lite olika saker. Lilly sov inte mer än en liten stund när jag tog henne i vagnen och gick en runda. Hon vaknade inatt sen och var helt hysterisk. Helt otöstlig. Hon höll på i nästan 30 minuter innan hon lugnade sig någorlunda iaf. Tycker det är skitjobbigt att inte kunda trösta. Har hon ont, har hon drömt? Har inte en aning. Hon hade säkert ont i magen för hon var spänd men jag tror det var något mer än det också. Efter en timme kunde vi lägga henne igen och hon sov gott fram till halv 9 i morse.

Alex var med nere hos Inga också. Blev klippt och det blev så jäkla bra. Är säkert över ett år sedan jag hade någon riktig frisyr. Det har bara växt och växt och blivit plattare och plattare. Men nu har jag fått det riktigt uppklippt och tro det eller ej så kom nästan lite lockar fram. Ur mitt raka hår:-o. Jag är skitnöjd iaf:-).
Molly var och lekte med grannen E häromdagen, som vanligt. Dom hade krockat och såhär fin kan man bli då;-).
Tjejerna har börjat dra fram sina böcker som dom fick på bvc när dom blev 1 år. Kryper upp i våra sängar och myser med en varsen bok. Lilly är faktiskt riktigt duktig med boken. Bläddrar försiktigt och pekar på bilderna med djur. Ganska roligt för det är två likadana böcker. Lilly är bara en senare utgåva.
Nu ska jag köra upp Molly till Julia för dom ska leka en stund. Hon får själv ringa och fråga ovh hon klarar det jättebra. Hon verkar världigt stolt över att hon kan göra det iaf.


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails