2009/05/03

Min stackars tå/ Matdagboken

Kände inte alls för att gå ut och gå ikväll och dessutom har jag jävligt ont i min stackars lilltå. Rickard peppade mig lite så det blev ändå en bra rund. Kom på den perfekta presenten till mig själv när jag fyller år. Jag kan önska mig presentkort på team sportia så kan jag kanske ha råd att köpa mig ett par RIKTIGT bra promenad/joggingskor. Vet inte riktigt vad dom heter. Har stökit allt annat på min önskelista för detta vill jag bara ha. Jag har inte råd att själv betala ett par skor men får jag hjälp på vägen så går det nog. Kan känna en längtan att springa när jag är ute och går. Fråga mig inte varifrån det har kommit för jag har aldrig tyckt om det. Vem vet, en vacker dag kommer jag kanske springandes istället för promenerandes. Jag vet det är svårt att tänka sig men under sker faktiskt ibland;-).
Dagen har annars varit bra vad gäller maten.
Min dag:
9.00 2 ägg, 1 rågmacka=danskt surdegsbröd m. ost, kaffe m. mjölk
12.30 2 potatisplättar, 5 körsbärstomater, bacon, 1/2 msk lingon, kaffe m. mjölk
16.00 5 köttbullar, 1 potatis, lite sås, grönsaker, 1 msk lingon
20.00 2 knäckemackor m. ost, 1 apelsin, te m. honung & mjölk
  • 55 min promenad

Känns bra och jag hoppas det fortsätter på detta viset. Jag vill vekligen ha minus på vågen på torsdag. Har stått här omkring -12 ett tag så jag tycker att det ska börja röra på sig igen. Och nu är det allvar så det borde röra på sig.

Skriv gärna en härligt peppande kommentar så blir det ännu lättare och framförallt känns det roligare:-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails