2009/05/11

Redovisning;-)

Var uppe på apoteket och fick tag på plåster till min stackars tå. Plåstrade om och slängde på mig skorna och gick en runda. Gjorde fortfarande lika ont. Nu ska plåstret sitta till det ramlar ca 3-4 dagar. Får försöka låta bli att gå imorgon och på onsdag jobbar jag kväll så då blir det ändå ingen. Hoppas dom hjälper nu.
Min dag:
6.00 1 skål yoghurt m. honung & musli, 1 rågmacka m. ost, kaffe m. mjölk
11.30 Stuvade makaroner, köttfärsröra, kaffe m.mjölk
14.00 1 äpple
16.30 2 halvmånar blodpudding, lite bacon, rivna morötter, lingon
20.00 2 knäckemackor m. ost, 1 apelsin
  • 55 min rask promenad

Måste hitta på något med tjejerna imorgon. Kanske ska packa en picnic och gå ner till sjön. Får se hur vädret är först innan jag planerar en massa.

Nu ska jag lägga mig och läsa, om jag orkar. Natti, natti:-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails