2009/05/14

Förskolansdag

Det var förskolans dag idag. Alla skulle vara utklädda till troll. Malin hade ett par byxor med svans som Rickard hade haft när han var liten, så ni kan ju tänka att dom är gamla;-). Roligt att dom har haft samma kläder en gång iaf. Gjorde inget vid hennes hår för hon ser alltid ut som ett troll på morgonen.
Skickade med andra kläder så hon kunde byta om när hon ville. Men när jag hämtade henne hade hon fortfarande trollkläderna på sig. Trodde jag aldrig hon skulle ha. Var helt säker på att det inte var fint nog för lilla donna men ack så fel jag hade.
Lilly fick bara vara sig själv, vår lilla trollunge;-)
Hon hade lite svårt att står still. Tror mina barn har lite myror i byxorna när kameran kommer fram. Senaste tiden har alla foto jag tagit på dom suddiga för att dom måste titta på allt annat. Lite av charmen?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails