2009/05/06

Tidig morgon

Rickard börjar senare idag så han tar båda tjejerna nu på morgonen. Känns lite konstigt att inte gå in och väcka dom nu när jag är färdig. Om jag bara hade tänkt lite längre igår när jag ställde klockan så hade jag ju inte behövt gå upp i vanlig tid. För här sitter jag nu, färdig, och behöver inte köra förren vid kvart-tjugo över 7. Jag är dessutom, av någon anledning, färdig 10 minuter innan jag brukar vara färdig.

Jag ska sätta mig med semesterscheman på jobbet idag. Känner mig redan tung i huvudet över det. Som tur är verkar vi ha gott om vikarier så det blir inte så värst mycket pusslande. Men lite blir det alltid eftersom våra vanliga vikarier ska vara lediga samtidigt. Vi brukar alltid ha problem medveckan 29-30. Första veckorna i sena perioden och jag vet inte varför det alltid är dom. Men det brukar gå att lösa så det gör det väl i år också.

Nej jag får väl göra det sista. Kanske smyga ner till Rickard i duschen;-). Alltför att vara pigg och snabbtänkt idag;-)

1 kommentar:

Tove Kungsholmen sa...

Fin blogg, gillar prickarna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails