2009/05/10

Matsedel v. 20

Måndag Lunch: Rester, stuvade makaroner, köttfärsröra
Middag: Blodkorv, bacon, rivna morötter, lingon
Tisdag Lunch: Rester
Middag: Gryta m. bacon & syltlök, ris, grönsaker
Onsdag Lunch: Rester
Middag: Spagetti, köttfärssås, sallad
Torsdag Lunch: Rester
Middag: Kyckling, sallad
Fredag Lunch: Rester
Middag: Chivapchichi, klyftpotatis, vitlökssås, sallad
Lördag Lunch: Rester
Middag: Grillat, potatisgratäng, sallad
Söndag Lunch: Rester
Middag. Kokt fisk, ägg- och persiljesås, potatis, ärtor

Spännande att se hur långt allt räcker. Brukar aldrig lyckas med rester alla dagarna. Men jag jobbar bara dag imorgon och sen har jag två kvällar så blir det inga rester får jag och tjejerna passa på att göra något med fisk. Jag skulle nog kunna äta fisk 3 gånger i veckan om jag kunnat. Och om jag hade haft några lätta, goda recept också.

Så har ni några spännande fiskrecept eller fisktips att dela med er av?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails