2009/05/13

Resultat:-)

Hoppar och stutsar av glädje.
Jag klarade komma under dom räliga idag:-)
Fy fasen vad jag är duktig;-). Tycker ni inte?

Vikt: -0,5 kg Totalt -13,7 kg

Uppdatering 13/5
Nästa uppdatering 21/5

Jag är riktigt stolt över mig själv. Det är över 3 år sedan jag var nere här. Då lyckades jag ta något kilo till och sen var det stopp. Det var min GI-period. Skönt att slippa någon period nu eftersom jag kör mitt eget race nu istället. Och jag har sagt det innan men det är fan sista gången jag ska vara här uppe. Förutom då om man skulle få bebis igen( inget inplanerat). Men det är klart. Om jag då går ner till vad jag vill och bara går upp 15kg som med Molly eller 8 kg som med Lilly så kommer jag inte ens i närheten av att hamna på dom räliga igen.
Till jul skulle jag vilja handla kläder på normal avdelning. Det borde inte vara någon omöjlighet om jag blir av med ännu mer daller.
Nu blir jag kanske snart så modig så jag kan skriva ut startvikt och nuvarande vikt. För samtidigt så den som kan räkna kan lätt få till det på ett ungefär vad jag var uppe i. Usch och blä, skäms bara jag tänker på det.
Sådant här dravel får ni stå ut med en gång i veckan. Allt blir lite utsvävande och det känns som om det är mycket upprepning. Vet inte om det är mitt sätt att peppa mig själv kanske.
♥Stolt♥

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails