2009/05/21

Jävla gubbe:-[

Har varit på loppis i grannhålan.
Hittade grejer för hela 20:-. Hittade bl.a 5 bägare från tupperware men dessa får jag väl försöka sälja för jag har ingen plats själv till det.
Tycker dom ville ha mycket för sina grejer. Tittade på en liten servis i plast till Lilly. Väl använda med koppar, fat, skedar, kaffekannor och en liten gryta. Det ville hon ha 50 spänn för. Är du inte klok kvinna. Hon gick ner lite till men jag tycker inte det var värt det. Och sen står hennes tonårsson och viskar snål. Kanske ska sluta gynna dom istället.
Sen när jag körde hem höll en gubbe på att preja mig av vägen.
Kom körandes i ca 50 och kom ifatt denna bil som kanske låg i 40-45. Det är ju bara för mig att glida om. Det var iaf vad jag trodde. När jag kommer jämsides med honom läggar han sig på tutan och svänger ut mot mig. Vad fan är det med folk. Jag körde inte ens för fort heller utan det var han som låg och puttrade. Hade jag inte svängt ut själv hade han dragit mig i sidan.
Varför kan dom inte kolla om folk fortfarande är lämpliga att köra efter en viss ålder.
Nej nu är det dags för mig att köra iväg och jobba.
Se you later, alligater;-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails