2009/04/24

Ullaredsresa imorgon

Många som har fått lön idag. Inte vi för vi är kommunalare och vi får alltid efter alla andra.
Vad gör då min kära syster. Hon planerar in en ullardesresa. Dagen efter att dom flesta har fått lön. Puh. Eller alla andra kanske tänker så också och struntar i det denna helgen. Hoppas, hoppas, hoppas.
Jag ska nämligen med om inte alla förstod det;-). Har inte varit där på över 2 år så då är det väl på tiden igen.
Men jag vill inte stå i kö i flera timmar. Boring.
Ska köra redan halv 6 imorgon för dom öppnar vid 7. Kommer att vara där omkring den tiden så hoppas att alla ullaredsbesökare tar sig en liten stänkare ikväll och försover sig eller något. Mooaaaaaaa;-)
Bara jag hittar det jag är ute efter är jag nöjd. Får snåla lite för den ekonimiska biten är väl inte på topp. Jo det är den men det är så himla mycket som kostar mycket som måste köpas nu. Som däck till Ka:n te.x. Pengarna rullar fort:-). Hihihi vad rolig jag är.
Jag får väl snart gå och lägga mig för klockan får jag ställa på kvart över 4. Vad pigg jag kommer att vara;-).

2 kommentarer:

Camilla sa...

Ullared...iiiii vad roligt:-D Lite avundsjuk kan jag säja;-)

Barnens Hjältar sa...

Åh, hoppas du hittar något :-)
Själv gillar jag INTE Ullared :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails