2009/04/26

Resultatet av shoppingturen igår

Tittade man tidigare idag på min torkvinda är det inga tvivel om att jag har två tjejer. Har tvättat upp alla ullaredskläder och på sträcket hänger det bara rosa tröjor och rosa klänningar. Har dock slinkit med några ljusgråa plagg också. Vad alla jämställdhetsmänniskor måste tycka illa om mig nu;-). Men det är ju faktiskt så att när Molly var mindra hade hon väldigt neutrala kläder. Tyckte det var nimt. Nu vill fröken välja lite mer själv och det är klart hon ska få. Hon ville ha rosa och lila kläder. Så så blev det:-). Det är en mörk Hello Kitty tröja och en mörklila tröja som inte är med. Ja, jackorna har jag ju med glömt kom jag på nu. Och bikinin. Och säkert lite andra saker också. Men, men det är lite av grejerna iaf.
Mollys hög
Lillys hög är inte alls stor. Även där saknas jackorna. Hade lite dåligt samvete igår när jag kom hem och hängde upp det på garderobsdörren. Idag när jag hängde in andra kläder insåg jag varför hon inte fick mer. Garderoben är ganska full. Skulle dock passat på att köpa lite mer kortärmad men det får jag ta här hemma sen.

2 kommentarer:

matilda sa...

åh shopping är alltid roligt :D

Camilla sa...

Fina kläder...

Visst ska tjejer har rosa:-D Det har jag lärt mig nu när jag fick min andra tjej;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails