2009/04/29

Slösa-endorfiner:-)

Härligt.
Klockan halv 5 ikväll visade mätaren på detta. Kan undra hur mycket det har varit uppe i mitt på dagen. Observera att det är den där uppe som är ute. Kan säga att här brukar vara grymt varmt här inne när tempen ute går upp mellan 25-30. Brukar inte vara mycket kläder man kan ha på sig då.

Har varit ner och handlat. Hunnit med både Ö&B, Maxi och Lidl. Att man kan må så bra av att få göra av med pengar. Känner sig nöjd på någotvis. Hoppas inte det bara är jag som känner så. Är vi fler?
Kände samma nöjdhet när vi varit i Ullared. Det konstig är att jag kan tycka det är ganska tråkigt att storhandla men ändå vill jag göra det. Får belöningen när slösa-endorfinerna kickar in;-). Allså jag har bara gjort av med ca 2500:-. Kan undra hur man hade känts om man hade fått shoppa loss på 10 000:- eller något sådant. Undra hur eoforisk man hade varit då. Känner mig nästan lycktlig av bara tanken. Fasen jag behöver nog hjälp;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails