2009/04/23

Snuttefilten

Lillys snuttefilt har varit hur äcklig som helst ett tag nu. Måste försöka parera in och ta den i tvätten och idag lyckades jag. Hon sov en stund på fm och sedan tänkte jag att det passar ju bra att ta den sen. Den ligger i maskinen just nu. Färdig om kanske 30 min. Ytterliggare kanske 1-11/2 timme för torkning.
Kan lungt säga att det inte kommer att bli den bästa em för verken henne eller mig för den delen. Hon går här och leter efter den. Har varit och pekat på grinden ner till källaren flera gånger. Hon var med nere och la in den nämligen.
Småkinkigt värre är här nu. Hon fick låna Mollys men den ratades med en gång. Visste jag att den skulle göra.
I början av juni har dom marknad i grannbyn och det var där jag köpte den till henne. Förra året fanns dom kvar så jag hoppas dom finns i år också. behöver verkligen dubbletter.
Måste gå. Lättare kaos bröt just ut här.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails