2009/04/11

Premiärgrillning

Långfreda´n fortsatte lika bra som den började. Vi hade vår premiärgrillning och vi kunde lätt sitta ute i den underbara vädret. När kötten kom på grillen spred sig en helt underbar doft av sommar. Potatisgratäng, sallad och en god vitlökssås. Gjorde inget att det inte blev någon påskbuffé. Den kan vi ta en regnig dag istället.
(Fick lite skäll av min kära make att man skriver texten UNDER bilderna så det får jag kanske göra då. Är ju bra om alla försår vilken bild jag menar;-))
Hela gänget njuter av god mat i den härliga vårsolen
Det blev fort kallt när solen försvann så innan vi gick in hade vi full vintermundering på oss och även lite fleeceplädar
Alla barnen sov på Mollys rum. Kan säga att det tog låååång tid innan det blev tyst där. När jag tittade in till dom innan vi la oss låg dom verkligen huller om buller. Aleksander låg i fotändan på tvären, Johanna låg på Aleksanders kudde och Julia låg på tvären mitt på sin sida. Den ända som låg som hon skulle var Molly men hon har inte så mycket plats att snurra på i sin säng.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails