2009/04/14

Me&I party

Har varit på mitt första Me&I-party ikväll. Vad mycket söta kläder dom har. Tyvärr är dom lite väl dyra för min plånbok. Just nu iaf.
Hittade två stycken jättefina klänningar som bara sa Molly och Lilly.
Pussgrodor klänningen hade varit hur söt som helst på Lilly medans...
Halvmåneklänningen bara är Molly. Hon verkar tycka om klänningar med liten krage och rundningar på. Så fort hon visade den såg jag henne i den. Fanns andra klänningar som var sötare osv men detta är verkligen Mollan.
Åh vad jag skulle vilja ha dom till tjejerna. Men jag får väll sitta och suckta på bilderna istället som vanligt. Fasen vad man känner sig fattig när man inte ens kan köpa en varsen klänning till dom fasten dom kostar lite mer.
Blä.....:-(

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails