2009/04/08

Hesa Fredrik

Hmm, Hesa Fredrik tutade till i en halv sekund kanske för en stund sedan. Konstigt eftersom det bara var precis så pass att man hörde att det var han som lät. Har inte hört något mer och kan inte läsa någonstans om det heller. Måste erkänna att man blir lite fundersam och att hjärtat tar ett extra skutt eftersom det inte är verken måndag eller mars, juni, september eller december. Kanske någon sorts service på honom. Kan hoppas att det står något sedan i tidingen så man får reda på vad det var. Man är ändå lite förveten;-). Om inget annat handlar det ju om säkerhet.
Nu ska jag gå och städa lite om jag fixar det för jag har lite ont i ryggen. Börjar nog dessutom bli förkyld för jag tycker jag blir anfådd så fort jag gör något. Huvudet känns lite extra tungt idag också. Men det är kanske inte så konstigt när tjejerna har ordentligt gröna näsor just nu heller.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails