2009/04/02

Buasåg;-)

Jag har så ont i min högra hand idag. Speciellt på "klumpen" neranför tummen. Men idag är det inte vanligt ont som jag brukar ha utan det är för att jag sågat och klippt igår. Ni vet, en annan är ju inte van vid buasågar och sekatörer precis. Översättning: buasåg= bågsåg på rikssvenska;-).
Måste bli bättre på att vara ute i trädgården och hjälpa till. Kan ju se det som lite gratis vardagsmotion om inget annat. Men det är ganska tråkigt. Men det är klart det är jäkligt tråkigt att tömma diskmaskinen också och det måste man göra. Så slutsatsen är väl att trädgården också måste göras. Men sen är ju min kära make så duktig på det. Nej, nej jag smörar inte på något vis;-).
Nej dags att göra lite lunch innan jag ska iväg och jobba. Önskar er en härlig dag ute i solen, ni som kan vara ute i trädgården och på lekplatsen. Njut:-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails