2009/04/21

Kan inte posta kommentarer?

Jag har problem att posta kommentaret i vissa av mina favoritbloggar:-(. Inte en aning varför. Var inne hos Barnens precis och då har plötsligt 4 kommentarer kommit upp. Folk tror väl jag är korkad på något vis;-). Var precis inne och skrev en ny kommentar i hennes nya inlägg. Kom inte upp någon. Men jag postade ingen ny denna gången så får vi väl se om den kommer.
Jäkla konstigt fenomen detta. Hoppas det bara är någor tillfälligt för jag måste ju kunna kommentera. Är ett måste i denna härliga bloggvärld:-).
Problemet löst till imorgon nu då?
God natt mina vänner. Nu är det dags att krama kudden några timmar.
Gör nu inget som inte jag skulle göra;-)

1 kommentar:

Barnens Hjältar sa...

Hej, jag har fått en massa trevliga kommentarer av dig..the more the merrier .-)

Ingen fara det händer ofta att det blir dubbelt eller trippelt..inget konstigt alls

hoppas din dag varit bra :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails