2009/04/05

Så besviken

Jag är så jäkla besviken och sur på mig själv. Har jobbat nu ikväll och var otroligt godissugen. Denna gången föll jag för frestelsen och köpte lite lösgodis. Riktigt gott dom först bitarna men sen blev det för sött. Tror ni jag slutade då? Nej då jag fortsatte att proppa in. Det slutade med att jag hällde ut det från bilen för att kunna sluta. Jag hare skitont i magen och mådde illa. Varför gör man så? Inget logiskt alls i mitt beteende. Jag blir bara fruktiansvärt besviken på mig själv när sådana saker händer. Jag vet ju att jag inte kan göra på det viset. Det kan väl vara ok att äta LITE godis någon lördag men inte såhär. Jag skäms att behöva erkänna vad jag gjort men det ska jag göra.
Imorgon är en ny dag. Se framåt och lär av misstagen.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails