2009/04/08

Påskriset

Sysslar inte med barnarbete. Hon ville hjälpa till självmant;-).
Nu visar det sig att Jessica nog inte kommer idag iaf om jag förstod sms:et rätt. Kan ju lungt säga att Molly inte blev speciellt glad. Hon blev ganska ledsen. Känner mig så jäkla dum rent ut sagt när det blir ändrade planer och försöka förklara för henne. Det känns lite som om man har ljugit för henne. Har inte hört av Jessica så jag har inte en aning om när eller om dom kommer.
Vi sysselsatt oss med att göra påskriset som vi glömt tidigare. Hon blev på lite bättre humör. Och får man sen posera vid det och få det publicerat så blir det ännu bättre:-).
Kör faktiskt med forcytia till riset i år också. Blev fint förra året. Och så slipper man all björkpollen som kliar så fint i näsa och ögon. Slipper gärna det. Roligt att inte ha det som alla andra.
Måste ner och leta upp lite kläder som hon kan ha imorgon för att kunna vara påskkärring. Hon ser fram emot det. Jag köpte lite smink som var gjort till ansiktsmålning och jag tror nästan det är det som drar mest.

1 kommentar:

Barnens Hjältar sa...

Så fint hon gör lillskruttan..
Ja jag håller med om powerlistan. La ut privata grejer idag men då gjorde jag det manuellt. Helt hopplöst med powern numer.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails