2009/04/03

Äntligen!!!

Äntligen!!!
Dom ringde från Blic igår och sa att mina andra glasögon hade kommit. Skönt. Men nu har jag vant mig vid dessa jag har så frågan är när jag ska ha dom andra. Kanske när Lilly knäcker dessa;-). Får väl hoppas att det inte blir på det viset.
Laddar för att köra in till stan och hämta dom. Soligt och fint även idag så jag var tvungen att leta fram lite tunnare jackor till tjejerna. Hittade faktiskt några till Lilly som jag trodde skulle vara lite stora men dom satt ganska bra på henne. Så det är bara Mollan som behöver en vårjacka sen. Men än så länge kan hon ha höstjackan iaf så hon slipper svettas i vinterjackan. För hennes jacka är riktigt varm. Tror det är till en riktigt skiddress från början. Så nu är vi redo att bege oss iväg. Får köra inom maxi också och göra av med lite pengar. Måste köpa två pressenter också. Kalas imorgon igen:-).
Tjingeling sålänge.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails