2011/01/12

PLOPP

Stolt mamma pratar.
Lilly har idag lyckats göra 2:an på toa.
Vi låste in oss och jag tog en bok med mig och satt mig på pallen.
Och efter lite prat och pek i boken om råttor och en och en annan prinsessa kom det.
PLOPP.
Att man som förälder kan bli så glad över en sådan sak. Jag försökte dock inte göra så stor sak av det inför henne. Men jag hoppas verkligen det släpper nu så vi snart kan bli av med dom tråkiga blöjorna. För blöjorna används just nu på natten och till bajs då hon säger till. Men börjar hon lägga det där det ska vara så tror jag det är lättare att försöka utan på natten också.

Och nu övergick detta till en tvättäkta mamma-blogg.
Och dessa innehåller väldigt mycket bajsprat men jag lovar att jag ska återgå som vanligt nu igen Ler.

Tummen upp

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails