2011/01/15

Fotosession a´la Molly

Molly gick en fotorunda med den lilla kameran för en stund sedan.
Och jag gillar och se hennes bilder sedan. Dels för att få hennes vinkel på saker men också för att se vad som kommer ut av alla härliga kommentaren hon har samtidigt som hon fotar.

016

018023

-Mamma, jag tog på mig själv och jag fastnade. Och jag tog lite såhär nerifrån och inte uppifrån sa hon och visade att hon inte hade hållit kameran uppåt mot sig som man normalt gör vid ego-foto. Om nu ego-foton är normalt att ta vill säga Blinkar
Mamman fastnade faktiskt också och det är inte ofta det händer.

021022

-Men pappa då. Du skulle ju inte flytta dig, jag skulle ta kort på din rumpa.
Vet inte varför hon skulle ta kort på hans rumpa men till slut satt den där. En liten misstanke är att hon sett mig ta kort på hans rumpa. Innan ni tänker tanken fullt ut så gjorde jag det helt anständigt.

027028

-Jag tog på smöret mamma och på den sa hon och pekade på vitpepparn.

020019

Här har hon nog bara dokumenterat vad Lilly låg och tittade på.

Rött hjärta

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails