2011/01/22

Dag 25 ~En första~

En första av vadå?
En första kyss? Nopp det har har vi haft.
En första kärlek. Nopp det har vi också redan haft.
Ett första ligg. Nopp det har vi inte haft men det tänker jag inte berätta om nu heller för det var bara en massa barr överallt.
Så hur ska jag då tolka en första?

En första blick från min blivande man kanske.
Jag var hos min bästa kompis Mia. Vi skulle åka iväg till vännen och partaja lite men jag hade fortfarande inte träffat honom. Jag stod uppe på henne rum och skulle byta tröja. Jag hade dragit av mig min och stod i bh när han kommer och tittar in. Vänder mig om och där står han. Väldigt snabbt möttes våra blickar medan han sedan snabbt tittade bort. Han ville väl inte flukta på en lite flicksnärta som mig även om blicken nog drog neråt ändå. Jodå jag var tillåten.
Sedan var det mycket som blev det första för vår del.
 

Rött hjärta

I morgon: Dag 26 ~Mina rädslor~

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails