2011/01/02

Månadsfoto–Så här ser det ut idag

Tänkte jag skulle börja med månadens foto.
Inte det bästa fotot i månaden utan att jag visar ett foto taget på samma ställe bara för att se hur det förändras.
Men det lät ganska roligt att kanske ta välja ut ett foto i månaden som jag gillar bäst också. Men det tar jag senare eftersom det inte var det jag tänkte på nu.
Nu gäller det bara att komma ihåg det i början av varje månad också. Men med mitt minne borde det inte vara några problem Blinkar.

002

009

Förmiddagen den 2/1-11 bjuder på solsken och klarblå himmel. Regnet som kom under nyårsnatten har gjort att snön har sjunkit ihop och där är nu skare. Vägarna som inte varit helt bara är nu riktigt hala eftersom det fryst på.

Oj vad jag längtar till juni-juli-augusti bilderna redan Ler.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails