2011/01/08

Dag 13 ~Den här veckan~

Den här veckan är den första veckan på ett helt nytt år. För vi är idag precis en vecka in på det nya året.
Det är ganska häftigt att tänka på att det är första av kommande 52 stycken.
Ett helt nytt år med massa nya möjligheter. Almanackan, som ännu inte kommit på posten, börjar sakta men säkert fyllas lite smått.
En liten resa för att fira svärmors 70-årsdag, påsken då jag äntligen får krama om syster, ett stundande bröllop i början av juni, några som nollar, semester och sedan ska skolbänken värmas upp igen.
Sedan tillkommer alla saker som ännu inte är inplanerade.
Det kan nog bli ett bra och spännande år.
Det kommer bli ännu bättre om jag någon gång kan lyckas gå ner i vikt och hålla det också.

Veckan i sig själv har väl inte varit så speciell för min del. Vännen och tjejerna har varit ledig och kunnat haft det skönt. Jag har i och för sig inte jobbat så mycket heller så det har blivit ganska många, sköna sovmorgnar.

006
Veckan började med en lugn och skön nyårsdag. Var en del bra barnfilmer som pappa och tjejerna satt och myste till.

001003006007

I mitten av veckan när tjejerna var ute och lekte kom Lilly in och hämtade oss och tala om att Molly hade fastnat i hennes gunga. Jag såg för min inre syn hur Molly hade lyckats åla sig ner i babygungan men som tur var det bara med foten hon satt fast.

034048029

Vi var hos svärmor och dansade ut julen.

005007

Lilly lyckades få sylt i hela ansiktet efter en syltmacka till frukost i går morse.

Fast det har nog ändå varit en ganska fullspäckad vecka ändå när man staplar upp det såhär. Kändes inte som det var så mycket men vi har ju ändå hittat på lite saker.

Har du haft en bra vecka?

Nu ska jag byta om för att gå iväg och jobba.
Ha en bra kväll.

Röda läppar

I morgon: Dag 14 ~Vad hade jag på mig idag~

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails