2011/01/25

Dag 27 ~Min favoritplats~

Jag har suttit och funderat ett tag på detta med favoritplats och kommit fram till följande.
Jag har nog ingen favoritplats vad jag kan komma på. Men jag skulle gärna vilja ha en sådan plats, speciellt i ett stort fönster med en stor sittplats i. Tänk att bara få kura ihop sig där en regnig dag och se fönstret gråta samtidigt som man hade suttit under en skön filt med en bra bok. Det låter som en alldeles underbar favoritplats men som sagt var så finns den inte här.

Men jag gillar att vara hemma så det får kanske vara min favoritplats då. Fast sedan gillar jag att på min lediga dag köra och hälsa på någon även om det varit mycket dåligt med det på senaste tiden. Mycket beror nog det på att Molly går i skolan och inte är hemma på mina lediga dagar längre så man måste vänta in henne innan.
Jag får drömma om mitt mysiga fönster.

I morgon: Dag 28 ~Det här saknar jag~

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails