2011/01/09

Dag 14 ~Vad hade jag på mig idag~

Vad hade jag på mig idag?
Jag hade en jäkla press på mig idag att verkligen stanna på vägen.
Idag har vissa vägar och gångar legat helt spegelblanka av is så pressen att verkligen ta det försiktigt har varit stor. Man vill ju inte råka ut för något otäckt.
När jag öppnat bildörren har jag sakta satt ut foten för att bedöma glattheten. Och på vissa ställen försvann foten innan jag ens ställt mig upp.
Jag kan garantera att vi har sett roliga ut där vi kommit och trippat fram samtidigt som det ser ut som om vi gjort ner oss. Dock har det inte varit så roligt som det sett ut. För rädslan att råka sätta sig och få en arm konstigt under sig har funnits hela tiden.
Men nu är jag i alla fall hemma och kan pusta ut att helgen äntligen är slut för denna gången. Och jag hoppas att det riktigt hala lägger sig till jag ska jobba på tisdag igen.

Ha, ha vad nöjd jag blev över mitt:
Vad hade jag på mig idag-inlägg.
För ni trodde väl inte att det skulle komma ett till dagens outfit? A, nej ett räcker.

Nu ska jag bara ögna igenom lite sedan blir det boken och sängen.
Puss och kram

Röda läppar 

I morgon: Dag 15 ~Mina drömmar~

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails