2009/01/07

Världen rämnar?

Rickard ringde för en stund sedan och sa att han inte behövde jobba så länge idag för dom var snart färdiga med planeringen. Tjejerna behöver därför inte på dagis eftersom han kommer hem innan jag börjar. Och med detta sagt och vad jag berättade i tidigare inlägg kan vi bara ana vad som hände när Molly fick reda på detta. Hon bröt ihop totalt. Man kunde tro att världen var på väg att gå under eller något sådant. Här har hon laddat hela dagen att få komma iväg och dessutom få visa sin tröja hon äntligen börjat använda och så kommer jag och säger att det inte blir så. Ja ni förstår själva vad traumatiskt det måste vara;-). Lilla hjärtat:-p. Kan känna mig som en riktigt dålig förälder när sådant händer så man måste ändra på planerna. Men det är ju sådant som händer ibalnd. Hon har iaf lugnat sig och sitter och spelar bolibompa nu. Kan garantera att hon kommer att bli ledsen igen när jag går iväg för då kommer hon på det igen. Imorgon ska dom iväg som planerat.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails