2009/01/22

Töntvarning;-)

Då var men av med sin lidl-oskuld;-). Har efter många års anti har jag tagit steget och gått hela vägen. Jag har handlat:-). Jag är förvånad själv;-). Och ja dom hade mycket billigt men inte så billigt som jag trodde. Men jag kommer troligtvis handla lite där sen också. Har köpt lite av sådant vi behövde och så får vi prova om det är gott. Om man kan vara stolt över att ha handlat någonstans så är jag det nu. Töntvarning;-)

Har varit hos sjukgymnasten idag. Visar sig att jag har en överrörlighet i mina leder som kan göra att jag får ont. Jag arbeter troligtvis men mina händer och handleder så att dom hela tiden ligger i överläge och då får man en överansträgning. Så jag fick lite tips och ideér hur jag kunde göra för att ligga i bra "spänning" på mina leder. Hoppas det hjälper och att jag lyckas jobba så också.

Dags att göra lite middag. Ska göra gyrossallad av gyros inköpt på lidl:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul, jag har bara varit på Lidl i Tyskland :P

Visst var videosnutten kul :-))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails