2009/01/30

Effektiva Nettan

Men vad jag känner mig effektiv idag. Gäller att ta tillvara på det nu.
Jag har än så länge hunnit med:
  • En lång härlig dusch. Fick hur mycket energi som helst efteråt:-)
  • Satt på en tvätt
  • Tömt linorna på tvätt
  • Lagt in tjejernas kläder
  • Tömt och fyllt diskmaskmaskinen
  • Tömt papper- och tidningar
  • Kvällens korvgryta står nu och puttrar på spisen

Vid detta laget i vanliga fall har jag kanske hunnit duscha och tömt diskmaskinen. Måste säga att jag vet inte riktigt vad som har hänt. Men lite härliga sms kan få fart på vem som helst;-). Men jag har lite kvar som behövs göras:

  • Dammsuga
  • Bädda. Har av någon anledning blivit väldigt slarvig med det
  • Fortsätta med tvätten

Åh vad jag väntar mig en STOR belöning ikväll;-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails