2009/01/06

Kryss i taket det fungerar även för mig

Har fått svar om hur jag går tillväga med att länka men bara med namn istället för hela webadressen. Måste ju därför kolla om det fungerar när jag ska vara på och pilla med det.

Kolla in denna sidan:-)http://nettusspiritus.blogspot.com/. Och så gick det naturligtvis inte när jag skulle göra det. Grrr blir tokig på sådant när jag inte kan. Får luska lite till. Vill ju att det ska stå tex Nettan på webardessen bara. Och så fick jag en snillerblixt och det fungerar. Jippi. Tack Fia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läste din blogg och lärde mig också hur man länkar genom namn.. Ler.. Så tackar..

Fia sa...

Så bra att det fungerar! Jag är själv mitt upp i lärandet och det är kul att kunna dela med sig lite också!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails