2009/01/26

Datorfri dag

Tittar in lite snabbt bara. Har bestämt att datorerna ska inte vara på idag så länge Molly är vaken. Vi sitter alldeles för mycket vi dom. Från början var vi jättenoga med att sätta äggaklockan på 45 minuter till Molly när hon satt men det gör vi inte längre. På fm innan allt är fixat kan det bli att hon sitter flera timmar med sitt bolibompa på nätet och det är tok för länge. Så idag ska vi inte sitta vid datorerna. Kommer bli svårast för mig;-) Ja Rickard lär nog inte bli så förtjust när han kommer hem heller. Men det rör sig om fram till 19.30 när hon lägger sig.
Lilly har börjat gnissla tänder. Och hon gör det riktigt hårt också. Det låter hemska men säger man till skrattar hon bara och förtsätter. Isch, varför har hon kommit på det nöjet;-).
Jag hoppas att det inte börjar regna för vi behöver komma ut också. Jag har jobbat hela helgen och dom har varit iväg båda dagarna så det har varit mycket inne. Dom behöver ut och rasta av sig.
Nu vaknade Molly så nu ska jag stänga av.
Tjingeling

2 kommentarer:

Camilla sa...

Datorfri dag, det lät jobbigt men jättenyttigt. Jag skulle behöva det också:-)

Nettan sa...

Ja det gick inte så bra idag;-). Ett tapper försök iaf. Kommer att ta en annan dag vi är lediga istället.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails