2009/01/23

Jobb, jobb och åter jobb;-)

Fick hem nya mailingbags idag. Nu kan här säljas kläder på tradera;-). Gäller det bara att jag blir färdig till att fota och väga också. Mina auktioner jag har ute nu går inte alls. Men det är ju bara på försök för att se om det går att sälja bl.a vhs. För mig verkar det inte gå.

Ska jobba ikväll. Har faktiskt varit duktig och redan förderet mat jag ska ha med mig. Ska snart sätta på ugnen så jag kan slänga in laxen som vi ska ha till lunch. Gott:-). Tycker båda tjejerna också. Sen har jag hela helgen framför mig med jobb. Jobbar kväll hela helgen. Skönt på ett vis för en vardagskväll är det samma som en helgkväll. Är liksom inte mer att göra medans när man jobbar morgon så går man 3 stycken på helg och 7 stycken på vardag. Blir lite stressigare även om vi har det ganska lungt nu. Men sen missar jag allt som dom ska göra i helgen istället. Imorgon ska dom på julgransplundring hos farmor och på söndag ska dom fira kusin Johanna som fyller år. Och allt händer ju på em och då är jag och sliter istället. Men samtidigt är det nog bäst så slipper man bli frestad med tårta och kakor. Det har jag planerat bra;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails