2009/01/10

Utrensning

Pausar:-)
Har äntligen blivit färdig att rensa bland högen med påsar och lådor som stått i sovrummet. Har bara samlat mina traderkläder och saker där och högen har bara växt och växt. Har sprungit upp och ner för källartrappen med påsar som ska ner. Har fått ner det jag ska gå igenom och fota igen i en stor låda. Får se när jag får tid till det. Vissa av kläderna behöver snart läggas ut. Låter som jag håller på att abstinensa över att inte ha något ute;-).
Men nu har jag lådan ståendes på sängen och där ska den inte vara. Får se var den hamnar för jag vill inte ta ner den när jag ska gå igenom det. Senare fråga kanske;-)
Saker som ska läggas ut sen

1 kommentar:

Camilla sa...

Jag har avslut idag o på söndag... sen då:-o Måste nog lägga ut lite till
Ska bli spännande o se vad du lägger ut..
Ha en bra lördagskväll:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails